ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Καλώς ήρθατε στο www.vigoshop.gr, το οποίο διαχειρίζεται από το HS plus d.o.o. (εφεξής: η Εταιρεία). Αυτός ο ιστότοπος δημιουργήθηκε για να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την Εταιρεία και τις υπηρεσίες της. Ως επισκέπτης στον ιστότοπό μας σας ζητάμε να τηρείτε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω. Με την περιήγηση ή τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει, συμφωνείτε και αποδέχεστε αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις στο σύνολό τους.

Ο κάτοχος του ιστότοπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τη δέουσα επιμέλεια για να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών στον ιστότοπο και να τον ενημερώσει. Διατηρεί παράλληλα το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο του ιστότοπου ή να σταματήσει την ενημέρωσή του ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και δεν λαμβάνει καμία ευθύνη για την ανανέωση του ιστότοπου. Επίσης, ανά πάσα στιγμή και χωρίς προειδοποίηση, ο κάτοχος του ιστότοπου μπορεί να αλλάξει τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, τις τιμές ή τα προγράμματα που παρατίθενται στον ιστότοπο. Πριν χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες από τον ιστότοπο, ελέγξτε την ακρίβεια των πληροφοριών με την εταιρεία. Η χρήση του εμπορικού σήματος του κατόχου του ιστότοπου επιτρέπεται μόνο με την προηγούμενη άδεια του κατόχου του ιστότοπου. Όλα τα κείμενα, οι εικόνες και το υπόλοιπο περιεχόμενο που εμφανίζονται στον ιστότοπο επιλέγονται και επεξεργάζονται από τον κάτοχο του ιστότοπου και προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και συλλέγονται για την παρουσίαση των υπηρεσιών του HS plus d.o.o.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ VIGOSHOP.GR

Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος συντάσσονται σύμφωνα με την Οδηγία περί προστασίας των καταναλωτών 2011/83/ΕΚ, τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) και τους διεθνείς κώδικες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις καθορίζουν τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του χρήστη και του ηλεκτρονικού καταστήματος, και διέπουν την επιχειρηματική σχέση μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος και του αγοραστή. Ο αγοραστής δεσμεύεται από τους γενικούς όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν κατά την αγορά (κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας). Κατά την υποβολή της παραγγελίας, ο χρήστης ενημερώνεται κάθε φορά για τους γενικούς όρους και τις προϋποθέσεις και επιβεβαιώνει ότι συμφωνεί μαζί τους.

Οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα Vigoshop.gr μπορούν να πραγματοποιηθούν μετά την εγγραφή. Κατά την εγγραφή, ο επισκέπτης αποκτά ένα όνομα χρήστη ταυτόσημο με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του και έναν κωδικό πρόσβασης. Με την εγγραφή, ο επισκέπτης γίνεται χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΤΙΜΕΣ
Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα Vigoshop.gr είναι αναφέρονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 21%. Οι τιμές ισχύουν κατά την υποβολή της παραγγελίας και δεν έχουν προκαθορισμένη ισχύ. Η προσφορά ισχύει μέχρι την ακύρωση. Οι εκπτώσεις και άλλες προσφορές γενικά δεν μπορούν να συνδυαστούν.

Παρά τις βέλτιστες προσπάθειες για την παροχή των πιο ενημερωμένων και ακριβών πληροφοριών, ενδέχεται να προκύψουν εσφαλμένες πληροφορίες για τις τιμές. Σε αυτήν την περίπτωση ή εάν αλλάξει η τιμή του προϊόντος κατά την επεξεργασία της παραγγελίας, η εταιρεία θα επιτρέψει στον αγοραστή να ανακαλέσει την αγορά.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή κατά την παράδοση – μπορεί να πληρωθεί με μετρητά ή κάρτα
  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή PayPal

ΚΟΣΤΟΣ και ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κατά την αγορά, ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής, εκτός από την περίπτωση παραγγελίας μεμονωμένων ειδών, τα οποία έχουν ειδική σημείωση όπως: «τα έξοδα αποστολής συμπεριλαμβάνονται στην τιμή» ή «δωρεάν παράδοση».

Για την παράδοση παραγγελιών εντός της Δημοκρατίας της Σλοβενίας σε περίπτωση πληρωμής κατά την παράδοση, το πακέτο θα παραδοθεί από την υπηρεσία παράδοσης GLS (παράδοση κατ” οίκον ή πακέτο GLS) και εάν πρόκειται για πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή Paypal, το πακέτο θα παραδοθεί από το Post of Slovenia. Για πληρωμή κατά την παράδοση με μετρητά, η GLS θα σας χρεώσει 1,99 €. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή Paypal, δεν υπάρχει τέτοια χρέωση. Στέλνουν τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει στη διεύθυνση που δώσατε ως διεύθυνση αποστολής. Στην περίπτωση της κανονικής παράδοσης, δεν υπάρχει κόστος αποστολής, και στην περίπτωση της γρήγορης παράδοσης, το κόστος είναι 1,99 €. Ο χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται κυρίως το πρωί. Εάν δεν μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο τη στιγμή της παράδοσης, μπορείτε αργότερα να το παραλάβετε στο πλησιέστερο ταχυδρομείο ή στην ταχυδρομική θυρίδα. Σε περίπτωση αποστολής προϊόντων σε άλλες χώρες της ΕΕ, ο τιμοκατάλογος της υπηρεσίας παράδοσης που έχει αποδεχτεί την αποστολή χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της χρέωσης. Για ταχύτερη παράδοση ή παράδοση εκτός των Κάτω Χωρών, η παραγγελία πρέπει να γίνει μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Δεν χρεώνουμε τα έξοδα αποστολής.

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

Αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης που προορίζεται αποκλειστικά για τελικούς καταναλωτές (B2C). Επομένως, δεν επιτρέπουμε τις πωλήσεις B2B μέσω των ηλεκτρονικών μας καταστημάτων και ως εκ τούτου δεν προσφέρουμε επιλογές τιμολόγησης σε νομικά πρόσωπα. Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια B2B σχέση με την εταιρεία μας και να αγοράσετε μεγαλύτερες ποσότητες (ολόκληρο κουτί προϊόντων / χαρτοκιβώτιο / με ελάχιστο κόστος 5.000 € + ΦΠΑ.), επικοινωνήστε με τον έμπορο χονδρικής της εταιρείας μας στο [email protected].

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Ο αγοραστής μπορεί να παραγγείλει τα επιθυμητά προϊόντα μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση ηλεκτρονικών αγορών, ένας επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να εγγραφεί ως χρήστης. Μετά την εγγραφή, ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία παραγγελίας. Πριν από την τελική αγορά, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την παραγγελία και να κάνει διορθώσεις σχετικά με τα επιλεγμένα προϊόντα και την ποσότητά τους. Ωστόσο, μετά την επιβεβαίωση της αγοράς, ο αγοραστής μπορεί να επεξεργαστεί την παραγγελία αποστέλλοντας μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνώντας στην HS plus d.o.o., αλλά μόνο μέχρι πριν την αποστολή των προϊόντων.

Διαδικασία αγοράς:

  • Βήμα 1: Ο αγοραστής επιλέγει το επιθυμητό προϊόν και την ποσότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επιβεβαιώνει επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι». Σε περίπτωση αγοράς πολλών διαφορετικών προϊόντων, επαναλαμβάνεται η διαδικασία για κάθε προϊόν. Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων, ο αγοραστής μπορεί να ελέγξει την επισκόπηση παραγγελίας. Αφού ελέγξετε την επισκόπηση παραγγελίας, η επιλογή επιβεβαιώνεται επιλέγοντας «Ολοκλήρωση αγοράς». Η εφαρμογή θα ζητήσει από τον χρήστη να εισάγει όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης ή μια νέα εγγραφή. Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής, η διαδικασία αγοράς ολοκληρώνεται επιλέγοντας τις μεθόδους παράδοσης και πληρωμής και κάνοντας κλικ στο κουμπί «Επιβεβαίωση παραγγελίας».
  • Βήμα 2: Μετά την υποβολή της παραγγελίας, ο αγοραστής λαμβάνει μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία έγινε αποδεκτή. Σε αυτό το βήμα, ο αγοραστής είναι και πάλι σε θέση να ελέγξει το περιεχόμενο της παραγγελίας. Σε περίπτωση λανθασμένων αγορών, ο αγοραστής έχει επίσης την επιλογή να ακυρώσει την παραγγελία. Ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία εντός 2 ωρών από την υποβολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Σε περίπτωση ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μήνυμα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες στο μήνυμα: στο θέμα του μηνύματος: «Ακύρωση παραγγελίας»; στο περιεχόμενο του μηνύματος: α) το όνομα του προϊόντος β) το όνομα και το επώνυμο του αγοραστή και γ) τη διεύθυνση του αγοραστή.
  • Βήμα 3: Εάν ο αγοραστής δεν ακυρώσει την παραγγελία, ο πωλητής θα προχωρήσει στην επεξεργασία της παραγγελίας. Με την παραλαβή, ο πωλητής ελέγχει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας και επιβεβαιώνει την παραγγελία ή την απορρίπτει, αν υπάρχει λόγος. Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο πωλητής ενημερώνει τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την προγραμματισμένη ώρα παράδοσης. Εάν τα προϊόντα είναι σε απόθεμα, ο πωλητής συσκευάζει κατάλληλα τα προϊόντα και αποστέλλει το πακέτο στον παραλήπτη εντός 3 εργάσιμων ημερών. Μαζί με τα προϊόντα της παραγγελίας, ο αγοραστής λαμβάνει το τιμολόγιο.

Η σύμβαση πώλησης μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή συνάπτεται τη στιγμή που ο αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία (ο αγοραστής λαμβάνει το ηλεκτρονικό μήνυμα «Η παραγγελία επιβεβαιώθηκε»). Από τη στιγμή αυτή, όλες οι τιμές και οι άλλοι όροι αγοράς είναι σταθεροί και δεσμεύουν τόσο τον πωλητή όσο και τον αγοραστή. Η σύμβαση πώλησης αποθηκεύεται ηλεκτρονικά στον διακομιστή της Εταιρείας.

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει την εγγραφή ανά πάσα στιγμή στέλνοντας γραπτή δήλωση στον πωλητή για να ακυρώσει την εγγραφή. Πριν από την υποβολή δήλωσης ακύρωσης εγγραφής, ο χρήστης πρέπει να διευθετήσει τυχόν οφειλόμενα χρέη με τον πωλητή.

Προειδοποιήσεις ασφαλείας για τη χρήση όλων των προϊόντων.

Πριν χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν, πρέπει να διαβάσετε τις οδηγίες χρήσης. Κάθε προϊόν πρέπει να δοκιμάζεται με ασφαλή τρόπο πριν το χρησιμοποιήσετε. Εάν δεν είστε απολύτως σίγουροι για τον τρόπο δοκιμής του προϊόντος ή αν δεν είστε βέβαιοι ότι το προϊόν είναι ασφαλές για τη χρήση και μπορεί να προκαλέσει υλική ζημιά ή τραυματισμό, παρακαλούμε μην χρησιμοποιήσετε το προϊόν, ενημερώστε τον πωλητή και επιστρέψτε το προϊόν. Η χρήση όλων των προϊόντων γίνεται στη δική σας διακριτική ευχέρεια και με δική σας ευθύνη.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Σε περίπτωση συμβάσεων που συνάπτονται μέσω διαδικτύου ή εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, να μας ενημερώσει εντός 14 ημερών ότι ακυρώνει τη σύμβαση χωρίς να χρειάζεται να δηλώσει τον λόγο αυτής της απόφασης. Ο καταναλωτής είναι φυσικό πρόσωπο που αποκτά ή χρησιμοποιεί αγαθά και υπηρεσίες για σκοπούς εκτός της επαγγελματικής ή της κερδοσκοπικής του δραστηριότητας. Επομένως, η δυνατότητα ανάκλησης της σύμβασης δεν ισχύει για νομικά πρόσωπα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.

Ο αγοραστής που ακυρώνει τη σύμβαση ή την παραγγελία πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα ανέπαφα στην αρχική συσκευασία και στην ίδια ποσότητα.

Θεωρείται ότι ακυρώσατε τη σύμβαση σε εύλογο χρονικό διάστημα, αν αποστείλετε την ακύρωση εντός της προθεσμίας που ορίζεται για την ακύρωση της σύμβασης. Το βάρος της απόδειξης σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης της σύμβασης που αναφέρεται στο παρόν άρθρο βαρύνει τον καταναλωτή.

Μπορείτε να βρείτε το έντυπο ακύρωσης του συμβολαίου στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://vigoshop.gr/αξιώσεις-εγγύησης-και-ανταλλαγή/

Εάν έχετε ήδη παραλάβει τα αγαθά και ακυρώσετε τη σύμβαση, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα στη διεύθυνσή μας εντός 14 ημερών από την ανακοίνωση της ακύρωσης της σύμβασης. Θεωρείται ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα εγκαίρως, αν τα στείλετε πριν από τη λήξη της περιόδου επιστροφής 14 ημερών. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται χωρίς ζημία, σε αμετάβλητη ποσότητα και στην αρχική, άθικτη συσκευασία. Κατεστραμμένα προϊόντα, προϊόντα σε διαφορετική ποσότητα και προϊόντα σε μη αυθεντικές ή κατεστραμμένες συσκευασίες δεν μπορούν να επιστραφούν. Επιστρέψτε τα προϊόντα ως δέμα και όχι ως αποστολή επιστολών. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από ένα αντίγραφο του τιμολογίου και θα μας διευκολύνατε αν συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής στο πίσω μέρος του τιμολογίου, ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την όλη διαδικασία πιο γρήγορα. Σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης, καλύπτετε μόνο το κόστος επιστροφής των αγαθών.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει για τα προϊόντα της παραγγελίας, θα επιστρέψουμε αμέσως όλες τις πληρωμές που ελήφθησαν για την παραγγελία, το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ανακοίνωσης ακύρωσης της σύμβασης.

Εάν έχετε ήδη παραλάβει τα προϊόντα και ακυρώσετε τη σύμβαση, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ανακοίνωση της ακύρωσης της σύμβασης. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επιστρέψουμε τις ληφθείσες πληρωμές αφού λάβουμε τα επιστραφέντα προϊόντα ή μέχρι να μας παράσχετε αποδείξεις ότι είχατε στείλει τα προϊόντα πίσω σε εμάς. Θα επιστρέψουμε τις ληφθείσες πληρωμές μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την πραγματοποίηση της αγοράς, εκτός αν θέλετε διαφορετική μέθοδο επιστροφής χρημάτων. Ο πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος επιστροφής χρημάτων είναι στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτόν τον τρόπο επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε να μας στείλετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN) ή να τον γράψετε στη φόρμα επιστροφής στο πίσω μέρος του τιμολογίου σας.

Σας συνιστούμε να μας ενημερώσετε πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή καλώντας μας για να κανονίσουμε την καλύτερη μέθοδο επιστροφής.

Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί σωστά ή δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προσδοκίες σας, καλέστε την τεχνική μας υπηρεσία τηλεφωνικά, όπου οι σύμβουλοί μας μπορούν να σας βοηθήσουν με τις απαραίτητες εξηγήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγετε πιθανή λανθασμένη χρήση του προϊόντος, ζημιά στο ίδιο το προϊόν, ζημιά σε άλλα αντικείμενα ή/και τραυματισμούς σε ανθρώπους.

Δεν θα μπορέσουμε να εξετάσουμε τα παράπονα για προϊόντα, για τα οποία διαπιστώνουμε ότι έχουν καταστραφεί λόγω εσφαλμένης ή ακατάλληλης χρήσης ή λανθασμένου χειρισμού, κάτι που δεν είναι απολύτως απαραίτητο για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων. Εάν επιθυμείτε να ζητήσετε την επιστροφή τέτοιου προϊόντος μετά την άρνηση του παραπόνου εκ μέρους μας, θα σας το στείλουμε, χρεώνοντάς σας τα έξοδα που σχετίζονται με την παράδοση ενός τέτοιου προϊόντος ή μπορείτε να το παραλάβετε στη διεύθυνσή μας.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Ο πωλητής πρέπει να παραδώσει τα στοιχεία στον αγοραστή σύμφωνα με τη σύμβαση και είναι υπεύθυνος για τα ελαττώματα του προϊόντος.

Τι είναι ένα ελάττωμα προϊόντος:

  • αν το προϊόν δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη συνήθη χρήση ή το εμπόριο του,
  • αν το προϊόν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη συγκεκριμένη χρήση, για την οποία ο αγοραστής το αγοράζει και το ελάττωμα ήταν γνωστό ή θα έπρεπε να ήταν γνωστό στον πωλητή,
  • αν το προϊόν δεν έχει τις ιδιότητες και τις χαρακτηριστικά που συμφωνήθηκαν ρητά ή σιωπηλά ή που καθορίστηκαν,
  • εάν ο πωλητής παρέδωσε ένα προϊόν, το οποίο δεν ταιριάζει με το δείγμα ή το μοντέλο, εκτός εάν το δείγμα ή το μοντέλο παρουσιάστηκε μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.

Η καταλληλότητα ενός προϊόντος για συνήθη χρήση αξιολογείται με παρόμοια προϊόντα ιδίου τύπου και με την επιφύλαξη τυχόν δηλώσεων σχετικά με τα χαρακτηριστικά προϊόντων που δημιουργούνται από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, ιδίως μέσω της διαφήμισης, της παρουσίασης του προϊόντος ή των ενδείξεων στο ίδιο το προϊόν. Οι νόμοι που διέπουν τις συμβατικές υποχρεώσεις ισχύουν για την ευθύνη όσον αφορά τα ελαττώματα του προϊόντος.

Πώς να ασκήσετε τα δικαιώματά σας σχετικά με τα ελαττώματα του προϊόντος;

Ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του σχετικά με κάποιο ελάττωμα προϊόντος, εάν μας ενημερώσει για το ελάττωμα εντός δύο μηνών από την ημέρα διαπίστωσης του ελαττώματος. Ο αγοραστής πρέπει να περιγράψει λεπτομερώς το ελάττωμα σε ένα μήνυμα και να μας επιτρέψει να ελέγξουμε το προϊόν. Ο αγοραστής μπορεί να μας ειδοποιήσει για το ελάττωμα αυτοπροσώπως, για το οποίο πρέπει να εκδώσουμε πιστοποιητικό, ή να το στείλει στο κατάστημα όπου αγοράστηκε το προϊόν ή στον αντιπρόσωπο του πωλητή με τον οποίο πραγματοποίησε τη σύμβαση.

Πότε δεν ευθύνεται ο πωλητής για ελαττώματα του προϊόντος;

Ο πωλητής δεν ευθύνεται για ελαττώματα του προϊόντος που εμφανίζονται δύο χρόνια μετά την παράδοση του αντικειμένου. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή είναι ένα μεταχειρισμένο προϊόν, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για ελαττώματα του προϊόντος που εμφανίζονται μετά από ένα έτος από την παράδοση του προϊόντος. Θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά τη στιγμή της παράδοσης εάν εμφανιστεί εντός έξι μηνών από την παράδοση.

ΕΓΓΥΗΣΗ

Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε δεν λειτουργεί σωστά, μπορείτε να προβείτε σε αξίωση εγγύησης. Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές στο κατάστημά μας έχουν περίοδο εγγύησης 12 μηνών. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Μπορείτε να ζητήσετε την εγγύηση χρησιμοποιώντας την κάρτα εγγύησης, το τιμολόγιο και άλλα έγγραφα που αναγράφονται στο τιμολόγιο. Έχετε μια μη επαληθευμένη κάρτα εγγύησης; Μην ανησυχείτε! Σύμφωνα με τις Νομοθεσίες Προστασίας Καταναλωτών, δεν είναι απαραίτητο ο πωλητής να επαληθεύσει ξεχωριστά την κάρτα εγγύησης.

Η εγγύηση είναι άκυρη σε περίπτωση:

  • υλικών ζημιών,
  • φθοράς λόγω χρήσης,
  • ελαττωμάτων που προκύπτουν από ακατάλληλη, αντίθετη προς την ενδεδειγμένη και αμελή χρήση του προϊόντος.

Αν η επισκευή διαρκεί περισσότερο από 45 ημέρες, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με ένα νέο και, αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα επιστρέψουμε ολόκληρη την τιμή αγοράς του προϊόντος.

Προστασία δεδομένων

Τα προσωπικά σας δεδομένα πρέπει να προστατεύονται προσεκτικά σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς. Τα δεδομένα που λαμβάνονται κατά την παραγγελία των προϊόντων χρησιμοποιούνται για την αποστολή προσφορών, τιμολογίων και άλλων αναγκαίων επιχειρηματικών επικοινωνιών μεταξύ εσάς και του πωλητή. Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο χρήστης είναι επίσης υπεύθυνος για την εξασφάλιση της ασφάλειας του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του και για τη χρήση κατάλληλου λογισμικού προστασίας (antivirus) του υπολογιστή του.

Πρόσβαση σε πληροφορίες

Η Εταιρεία δεσμεύεται να παρέχει πάντα στον αγοραστή τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • εταιρική ταυτότητα (όνομα και έδρα, αριθμός μητρώου),
  • πληροφορίες επικοινωνίας που επιτρέπουν στον χρήστη να επικοινωνεί γρήγορα και αποτελεσματικά (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο),
  • βασικά χαρακτηριστικά των αγαθών ή των υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών μετά την πώληση και των εγγυήσεων),
  • την τελική τιμή αγαθών ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, ή η μέθοδος υπολογισμού της τιμής εάν, λόγω της φύσης των αγαθών ή των υπηρεσιών, δεν μπορεί να υπολογιστεί εκ των προτέρων,
  • τη διαθεσιμότητα των προϊόντων (κάθε προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρεται στον ιστότοπο πρέπει να είναι διαθέσιμη εντός εύλογου χρονικού διαστήματος),
  • τους όρους πληρωμής, τους όρους παράδοσης του προϊόντος ή της εκτέλεσης της υπηρεσίας (μέθοδος, τόπος και χρόνος παράδοσης),
  • πληροφορίες σχετικά με πιθανές πρόσθετες δαπάνες ταχυμεταφοράς, παράδοσης ή αποστολής ή προειδοποίηση ότι ενδέχεται να προκύψουν τέτοιες δαπάνες εάν δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων,
  • τη χρονική ισχύ της προσφοράς,
  • τους όρους, τις προθεσμίες και τις διαδικασίες σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης, και εάν τα προϊόντα που επιστρέφονται συνεπάγονται δαπάνες και το ποσό αυτών,
  • διευκρινίσεις της διαδικασίας υποβολής παραπόνων, συμπεριλαμβανομένων τυχόν πληροφοριών επικοινωνίας ή πληροφοριών εξυπηρέτησης πελατών,
  • την ευθύνη για ελαττώματα προϊόντος,
  • τους όρους, τις προθεσμίες και τις διαδικασίες σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης, και εάν τα προϊόντα που επιστρέφονται συνεπάγονται δαπάνες και το ποσό αυτών,
  • διευκρινίσεις της διαδικασίας υποβολής παραπόνων, συμπεριλαμβανομένων τυχόν πληροφοριών επικοινωνίας ή πληροφοριών εξυπηρέτησης πελατών,
  • την ευθύνη για ελαττώματα προϊόντος,
  • την επιλογή και τους όροι των υπηρεσιών μετά την πώληση και η εθελοντική εγγύηση, όταν είναι απαραίτητο,
  • κατά την προετοιμασία του ιστότοπου, μπορεί να προκύψουν σφάλματα που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε και δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι. Σε περίπτωση μεγάλης απόκλισης τιμών ή τεχνικών προδιαγραφών, θα σας ειδοποιήσουμε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

ξωδικαστική επίλυση διαφορών και άλλα ένδικα μέσα

Ο πωλητής οφείλει να επιδεικνύει τη δέουσα επιμέλεια για τη φιλική διευθέτηση των διαφορών και, εάν αυτό δεν είναι εφικτό, το δικαστήριο της Λιουμπλιάνα θα είναι αρμόδιο να διευθετήσει αυτές τις διαφορές.

Στοιχεία της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων της αρχής καταχώρισης και του αριθμού καταχώρισης:

HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.
Έδρα: Gmajna 10, Trzin, 1236 Trzin, Σλοβενία
Αριθμός μητρώου: 6579639000
ΑΦΜ: SI15553442
Υπόκειται σε ΦΠΑ: ΝΑΙ Καταχώριση εγγραφής: 28/3/2014 Τυπική Ταξινόμηση Δραστηριοτήτων: G47.910 – Λιανικό εμπόριο μέσω ταχυδρομείου ή διαδικτύου

Πλατφόρμα επίλυσης διαφορών

Στις 15 Φεβρουαρίου 2016, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια πλατφόρμα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να διευθετήσουν τις διαφορές που σχετίζονται με την ηλεκτρονική παραγγελία τους χωρίς να συμμετέχουν σε δικαστήριο. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών διατίθεται στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα επίλυσης διαφορών διατίθενται στον ιστότοπο http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Η HS Plus d.o.o. δεν αναγνωρίζει, σύμφωνα με τα νομικά πρότυπα, κανέναν εκτελεστή εξώδικου διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που θα μπορούσε να θέσει σε εφαρμογή ο καταναλωτής σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών των καταναλωτών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η HS plus d.o.o. θα επικοινωνεί με τον χρήστη μέσω τηλεπικοινωνιακών μέσων μόνο εάν αυτός ο χρήστης δεν το αρνηθεί ρητά. Τα διαφημιστικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και μηνύματα SMS περιέχουν τα ακόλουθα:

  • πρέπει να φέρουν σαφή και αναμφισβήτητη ένδειξη ως διαφημιστικά μηνύματα,
  • ο αποστολέας πρέπει να είναι προφανής,
  • διάφορες διαφημίσεις, προωθήσεις και άλλες τεχνικές μάρκετινγκ θα επισημαίνονται ως τέτοιες.

Οι όροι συμμετοχής σε αυτές καθορίζονται επίσης σαφώς:

  • πρέπει να παρουσιάζεται σαφώς η μέθοδος απόσυρσης από τη λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων,
  • η επιθυμία του χρήστη να μην λαμβάνει διαφημιστικά μηνύματα πρέπει να τηρείται ρητά από την HS plus d.o.o.

ΓΝΩΜΕΣ/ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

Οι γνώμες και τα σχόλια των χρηστών και οι κριτικές προϊόντων που συντάσσονται από τους αγοραστές αποτελούν μέρος των λειτουργιών του καταστήματος που προορίζονται για την κοινότητα των χρηστών. Η Εταιρεία επιτρέπει τη σύνταξη σχολίων από οποιονδήποτε εγγεγραμμένο χρήστη του καταστήματος. Η Εταιρεία ελέγχει το περιεχόμενο πριν από την τελική δημοσίευση. Η Εταιρεία δεν θα δημοσιεύσει απόψεις ή συμβολές που είναι με οποιονδήποτε τρόπο επιθετικές, άσεμνες ή κατά τη γνώμη της Εταιρείας δεν ωφελούν άλλους χρήστες και επισκέπτες.

Υποβάλλοντας γνώμη ή σχόλιο, ο χρήστης συμφωνεί ρητά με τους όρους χρήσης και επιτρέπει στην Εταιρεία να δημοσιεύσει μέρος ή όλο το κείμενο σε όλα τα ηλεκτρονικά και άλλα μέσα. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το περιεχόμενο επ’ αόριστον για οποιοδήποτε σκοπό που είναι προς το επιχειρηματικό συμφέρον της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης σε διαφημίσεις ή άλλες επικοινωνίες μάρκετινγκ. Ταυτόχρονα, ο συντάκτης του σχολίου δηλώνει και εγγυάται ότι είναι ιδιοκτήτης οικονομικών και ηθικών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας για γραπτές γνώμες και σχόλια και ότι τα δικαιώματα αυτά μεταβιβάζονται στην HS plus d.o.o. επ’ αόριστον.

Πολιτική Απορρήτου

Η HS plus d.o.o. σέβεται και προστατεύει το απόρρητό σας. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς χειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Αυτή η Πολιτική Απορρήτου περιγράφει την επεξεργασία δεδομένων που παρέχονται ή συλλέγονται από τις ψηφιακές μας πλατφόρμες, επιτρέποντας στους επισκέπτες την πρόσβαση στον ιστότοπό μας και τη χρήση των υπηρεσιών μας. Αυτή η Πολιτική Απορρήτου συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (ΓΚΠΔ) της ΕΕ καθώς και με την τοπική νομοθεσία.

Νομική βάση για την επεξεργασία δεδομένων

Κατά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σχετίζονται με σύμβαση ή πιθανή σύμβαση μαζί σας, η νομική βάση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων είναι η αναγκαιότητα των προσωπικών δεδομένων για την εκτέλεση μιας επιχειρηματικής σύμβασης μαζί σας ή πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Εάν η νομική βάση για την επεξεργασία δεδομένων είναι η συγκατάθεσή σας, έχετε το δικαίωμα να αποσύρετε τη συναίνεσή σας οποιαδήποτε στιγμή, αλλά αυτό δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων σας από την HS plus d.o.o. κατά την περίοδο πριν από την ανάκληση της συναίνεσής σας. Εάν παρέχουμε προσωπικά δεδομένα στις αρχές επιβολής του νόμου ή σε άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες, μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα επειδή έχουμε νομική υποχρέωση να το πράξουμε.

Λόγος και σκοπός της συλλογής προσωπικών δεδομένων από την HS plus d.o.o.

Οι κύριες κατηγορίες δεδομένων που συλλέγονται από την HS plus d.o.o. και οι κύριοι στόχοι της συλλογής δεδομένων περιγράφονται εδώ:

  • Ως μέρος των γενικών επιχειρηματικών διαδικασιών της HS plus d.o.o.

Συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπου, τους αγοραστές, τους προμηθευτές (συμπεριλαμβανομένων των τρίτων ως παρόχους υπηρεσιών). Τα δεδομένα ενδέχεται να περιλαμβάνουν το όνομα ενός ατόμου, πληροφορίες επικοινωνίας και άλλα δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη διεξαγωγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με εσάς ή τον οργανισμό σας.

  • Ως βοήθημα για το αίτημά σας

Μπορείτε να επιλέξετε να συμφωνήσετε με τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλων στοιχείων επικοινωνίας, όταν επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχυδρομείου, ψηφιακών πλατφορμών ή άλλων καναλιών επικοινωνίας. Αυτά τα προσωπικά δεδομένα μάς επιτρέπουν να ανταποκριθούμε στα αιτήματα πληροφοριών σας για να προετοιμάσουμε τα κατάλληλα βήματα και τις προσφορές αγοράς προϊόντων ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις εγγύησης ή σε άλλες αξιώσεις.

  • Αγοραστές και δυνητικοί αγοραστές

Συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και των υποψήφιων πελατών, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων, των στοιχείων επικοινωνίας, των στοιχείων πληρωμής και της πιστωτικής κάρτας, των πιστωτικών και άλλων πληροφοριών, επειδή τα χρειαζόμαστε για να διεξάγουμε συναλλαγές με άτομα ή οργανισμούς. Τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από συνεργάτες εφοδιαστικής αλυσίδας για να φροντίζουν μια παραγγελία, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης του προϊόντος. Η αυτόματη συλλογή δεδομένων σε ψηφιακά εργαλεία μάς δίνει τη δυνατότητα να φροντίζουμε για την ασφάλεια των χρηστών μας.

  • Ανάπτυξη επιχείρησης

Συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και των υποψήφιων πελατών, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων, των στοιχείων επικοινωνίας, των στοιχείων πληρωμής και της πιστωτικής κάρτας, των πιστωτικών και άλλων πληροφοριών, επειδή τα χρειαζόμαστε για να διεξάγουμε συναλλαγές με άτομα ή οργανισμούς. Τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από συνεργάτες εφοδιαστικής αλυσίδας για να φροντίζουν μια παραγγελία, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης του προϊόντος. Η αυτόματη συλλογή δεδομένων σε ψηφιακά εργαλεία μάς δίνει τη δυνατότητα να φροντίζουμε για την ασφάλεια των χρηστών μας.

  • Επικοινωνία αγοράς

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα με την άδειά σας, εάν σας ζητηθεί, για να σας ενημερώσουμε για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της HS plus d.o.o. Αν δεν θέλετε η HS plus d.o.o. να χρησιμοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα με αυτό τον τρόπο ή αν δεν θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να σταματήσετε να λαμβάνετε νέα μας. Στο κάτω μέρος των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, μπορείτε να βρείτε έναν σύνδεσμο για την κατάργηση της εγγραφής ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομείου για να καταργήσετε την εγγραφή σας. Τα δεδομένα σας θα διαγραφούν από τα συστήματά μας εντός δύο μηνών από την κατάργηση της εγγραφής εκτός αν αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας σε διαφορετική νομική βάση από την άδειά σας.

  • Έρευνες επισκεπτών και αγοραστών

Τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών στον ιστότοπό μας μπορούν να συλλεχθούν ως μέρος των ερευνών για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της HS plus d.o.o.

  • Λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις των επισκεπτών και των πελατών

Τα προσωπικά δεδομένα αγοραστών ή επισκεπτών στον ιστότοπό μας ενδέχεται να συλλεχθούν για την παροχή συγκεκριμένων προϊόντων και την εξέταση των συμφερόντων των πελατών.

  • Συμμόρφωση

Συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα όπως απαιτείται ή επιτρέπεται από το νόμο. Τα προσωπικά και μη προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε αντιμετωπίζονται ως εμπιστευτικά και δεν επιτρέπεται να πωληθούν ή να αποκαλυφτούν σε τρίτους, εκτός από τις εξαιρέσεις που αναφέρονται στην παρούσα δήλωση.

Πώς συλλέγουμε τα δεδομένα σας

Τα δεδομένα που μας παρέχετε συλλέγονται όταν επικοινωνείτε μαζί μας σχετικά με προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες, εγγράφεστε στους ιστότοπους μας, συμμετέχετε σε δημόσια φόρουμ ή πραγματοποιείτε άλλες δραστηριότητες στα ψηφιακά εργαλεία μας, απαντάτε σε έρευνες πελατών ή επικοινωνείτε μαζί μας. Τα δεδομένα συλλέγονται μέσω ποικίλων τεχνολογιών, όπως cookies – σύνδεσμος στην πολιτική cookies.

Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν πρέπει να μοιράζονται με άλλους, εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Για παράδειγμα, όταν θυγατρικές εταιρείες ή τρίτα μέρη παρέχουν υπηρεσίες για λογαριασμό μας, για παράδειγμα, απαντώντας στα αιτήματά σας, παραδίδοντας πακέτα, εκτελώντας υποστήριξη πελατών κ.λπ. Αυτές οι εταιρείες απαγορεύεται να χρησιμοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς άλλους από αυτούς που απαιτούνται από εμάς ή την κατάλληλη νομοθεσία.
  • Μοιραζόμαστε προσωπικά δεδομένα εντός της εταιρείας ή με τρίτους προκειμένου να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια και την προστασία των πελατών μας, να προστατεύσουμε τα δικαιώματά μας και την ιδιοκτησία μας σύμφωνα με τις νομικές διαδικασίες ή σε άλλες περιπτώσεις, όταν υποθέτουμε καλή πίστη ότι η γνωστοποίηση απαιτείται από τον νόμο.

Ο έλεγχός σας και οι αποφάσεις σας

Σας παρέχουμε ορισμένους ελέγχους και αποφάσεις σχετικά με τη συλλογή, χρήση και κοινή χρήση των δεδομένων σας. Σύμφωνα με τους τοπικούς νόμους, ο έλεγχος και η λήψη αποφάσεων από μέρους σας μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Μπορείτε να αλλάξετε την απόφασή σας σχετικά με τη συνδρομή, τη λήψη ειδήσεων και ειδοποιήσεων.
  • Μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να λαμβάνετε προωθητικά μηνύματα σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που πιστεύουμε ότι μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
  • Μπορείτε να αποφασίσετε εάν επιθυμείτε στοχευμένες διαφημίσεις από διαφημιστικά δίκτυα, παρόχους ανταλλαγής δεδομένων, αναλύσεις αγοράς και άλλες υπηρεσίες.
  • Μπορείτε να ζητήσετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα που διατηρούμε για να διορθώσουμε ανακριβή ή ελλιπή δεδομένα και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορείτε να ζητήσετε να διαγράψουμε τα δεδομένα που διατηρούμε για εσάς από τα αρχεία μας (δικαιώματα φυσικών προσώπων).

Μπορείτε να επιβάλλετε τους ελέγχους και τις αποφάσεις σας ή να ζητήσετε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα καλώντας μας ή επικοινωνώντας μαζί μας γραπτώς και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να παρέχουμε συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες εάν δεν μας επιτρέψετε να συλλέξουμε τα προσωπικά σας δεδομένα και ορισμένες από τις υπηρεσίες μας ενδέχεται να μην είναι σε θέση να λάβουν υπόψη τα συμφέροντα και τις προτιμήσεις σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα που επεξεργαζόμαστε ή διατηρούμε, επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς στην HS plus d.o.o. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας μέσα σε έναν μήνα, με πιθανότητα παράτασης της προθεσμίας για επιπλέον μήνα. Σε περίπτωση παράτασης, θα σας ειδοποιήσουμε μέσα σε έναν μήνα από την παραλαβή του αιτήματος.

Ασφάλεια, ακεραιότητα και αποθήκευση δεδομένων

Η ασφάλεια, η ακεραιότητα και η εμπιστευτικότητα των δεδομένων σας είναι εξαιρετικά σημαντικά για εμάς. Η ομάδα μας λαμβάνει τεχνικά, διοικητικά και φυσικά μέτρα ασφαλείας που αποσκοπούν στην προστασία δεδομένων από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, αποκάλυψη, χρήση και τροποποίηση. Περιστασιακά εξετάζουμε τις διαδικασίες ασφαλείας μας για να εξετάσουμε τις τελευταίες τεχνολογίες και μεθόδους τελευταίας τεχνολογίας. Λάβετε υπόψη ότι, παρά τις βέλτιστες προσπάθειές μας, κανένα προληπτικό μέτρο δεν είναι τέλειο ώστε να είναι αδύνατο να καταστρατηγηθεί. Θα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς που αναφέρονται στην παρούσα δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων, εκτός εάν απαιτείται ή επιτρέπεται από τον νόμο η παρατεταμένη περίοδος διατήρησης. Θα αναθεωρούμε τακτικά τις πληροφορίες για να τις ενημερώσουμε.

Αλλαγές στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου

Περιστασιακά, μπορούμε να αλλάξουμε αυτήν την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων προσαρμόζοντάς την στις τελευταίες τεχνολογίες, στις βιομηχανικές πρακτικές, στις κανονιστικές απαιτήσεις ή για άλλους σκοπούς. Μια έγκυρη έκδοση της Πολιτικής απορρήτου θα δημοσιευθεί στις ψηφιακές μας πλατφόρμες. Σας συμβουλεύουμε να παρακολουθείτε τακτικά την Πολιτική Απορρήτου. Εάν απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία, θα λάβουμε τη συγκατάθεσή σας πριν την αλλάξουμε.

Σχόλια και ερωτήσεις

Αν έχετε κάποιο σχόλιο ή ερώτηση σχετικά με αυτήν την Πολιτική Απορρήτου, επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς στην HS plus d.o.o. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο που χειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο. Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο τέλος αυτής της πολιτικής. Σε περίπτωση υποβολής παραπόνου, θα πρέπει να προωθήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην HS plus d.o.o. Θα απαντήσουμε στο παράπονό σας εντός 30 ημερών. Εάν πιστεύετε ότι η HS plus d.o.o. δεν επιλύει επαρκώς το παράπονο, μπορείτε να προσφύγετε στον αρμόδιο για τις πληροφορίες Επίτροπο, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Απόρρητο και cookies

Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών μας είναι ένας από τους τομείς στους οποίους δίνουμε ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλες οι απαιτήσεις όχι μόνο ικανοποιούνται αλλά και με το παραπάνω, όποτε είναι δυνατόν, καθώς γνωρίζουμε τον ευαίσθητο χαρακτήρα του θέματος.

Σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ, ο HS plus d.o.o., ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος του Vigoshop.gr, υποχρεούται να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.

Για τις επιχειρηματικές ανάγκες του Vigoshop.gr, η εταιρεία συλλέγει τα παρακάτω δεδομένα χρήστη:

  • ονοματεπώνυμο,
  • διευθύνσεις παράδοσης,
  • όνομα της νομικής οντότητας (εάν ο χρήστης είναι νομικό πρόσωπο),
  • αριθμό φορολογικού μητρώου της νομικής οντότητας (εάν ο χρήστης είναι νομικό πρόσωπο),
  • διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (όνομα χρήστη),
  • κωδικό πρόσβασης σε κρυπτογραφημένη μορφή,
  • τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας,
  • χώρα κατοικίας,
  • άλλα δεδομένα που ο χρήστης καταχωρεί οικειοθελώς σε έντυπα στο ηλεκτρονικό κατάστημα,
  • dάλλα δεδομένα, τα οποία ο χρήστης προσθέτει οικειοθελώς αργότερα στο προφίλ του.

Ο πωλητής δεν είναι υπεύθυνος για τη σωστή, ολοκληρωμένη και ενημερωμένη τήρηση των δεδομένων που έχουν εισαχθεί από τους χρήστες. Για λόγους ασφάλειας, συλλέγονται επίσης διευθύνσεις IP από τις οποίες οι χρήστες έχουν πρόσβαση στον ιστότοπο. Στην αρχή της επίσκεψης, ανατίθεται σε κάθε χρήστη ένα παροδικό cookie για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση του καλαθιού αγορών. Το Vigoshop.gr μπορεί επίσης να αποθηκεύσει και άλλα cookies στον υπολογιστή σας, όπως: το αναγνωριστικό χρήστη σε κρυπτογραφημένη μορφή (για τον εντοπισμό του χρήστη κατά την επόμενη επίσκεψη), σχόλια προϊόντων (για να μάθετε ποια στοιχεία έχετε ήδη αξιολογήσει) και cookies του Google Analytics για την ανάλυση επίσκεψης ιστότοπου).

Όλα τα παραπάνω δεδομένα, εκτός από τα cookies, αποθηκεύονται μόνιμα στον διακομιστή Vigoshop.gr. Τα παροδικά cookies αποθηκεύονται στη μνήμη του διακομιστή μόνο για τη διάρκεια της επίσκεψης και διαγράφονται μετά από μία ώρα αδράνειας. Τα μόνιμα cookies αποθηκεύονται στον υπολογιστή του επισκέπτη.

Εφαρμογή της πολιτικής απορρήτου

Η HS Plus d.o.o. έχει υιοθετήσει πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων. Όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι με οποιονδήποτε τρόπο έρχονται σε επαφή με προσωπικά δεδομένα, γνωρίζουν το περιεχόμενο της πολιτικής απορρήτου.

Δικαίωμα πρόσβασης σε πληροφορίες

Έχετε το δικαίωμα να λαμβάνετε δωρεάν πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα που διατηρούμε, καθώς και το δικαίωμα προβολής, διόρθωσης ή διαγραφής αυτών των δεδομένων. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη διαγραφή ή τη χρήση των δεδομένων σας, στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] ή στείλτε μας ένα αίτημα ταχυδρομικώς στην HS plus d.o.o.

Ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελιών: διατηρούμε το δικαίωμα να σας ειδοποιούμε για την κατάσταση της παραγγελίας σας στον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία για περισσότερο από 5 ημέρες, διατηρούμε το δικαίωμα να σας καλέσουμε και να σας ειδοποιήσουμε ως υπενθύμιση για την παραλαβή των προϊόντων.

Ειδοποιήσεις μετά την παραλαβή της παραγγελίας: η εμπειρία του χρήστη είναι σημαντική για εμάς, οπότε μετά την παραλαβή της παραγγελίας, ο συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επαληθεύσει εάν είστε ικανοποιημένος με την αγορά και το προϊόν. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε από τον αντιπρόσωπό μας για άλλα οφέλη που μπορείτε να αποκτήσετε ή να χρησιμοποιήσετε κατά τις αγορές στο διαδίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, θα λαμβάνετε τακτικές ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS σχετικά με τα οφέλη της εταιρείας στον αριθμό τηλεφώνου σας και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Μπορείτε να ακυρώσετε τη συγκατάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή στέλνοντας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] ή απενεργοποιώντας τις ειδοποιήσεις κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Κατάργηση εγγραφή». Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να σας ρωτήσουμε για το πόσο συχνά επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας. Θα χρησιμοποιήσουμε τα σχόλιά σας για να βελτιώσουμε τον ιστότοπο και την εμπειρία του χρήστη. Σε περίπτωση συμπλήρωσης διαφημιστικών εντύπων (κουπόνια έκπτωσης) στα κοινωνικά δίκτυα, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση, που θα σας ενημερώνουν για τις δυνατότητες χρήσης διαφημιστικών κουπονιών. Μπορείτε επίσης να καταργήσετε την εγγραφή σας από αυτές τις ειδοποιήσεις με τον ίδιο τρόπο όπως περιγράφεται παραπάνω.

Έχω το δικαίωμα να ζητήσω ανά πάσα στιγμή από την HS plus d.o.o., ως υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων, την πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα και τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • σκοπούς επεξεργασίας,
  • τα είδη των προσωπικών δεδομένων, τους χρήστες ή τις κατηγορίες χρηστών στους οποίους έχουν διαβιβαστεί ή πρόκειται να αποκαλυφθούν προσωπικά δεδομένα, ιδίως χρήστες τρίτων χωρών ή διεθνείς οργανισμούς,
  • η προγραμματισμένη περίοδος διατήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή, εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό της περιόδου αυτής,
  • την ύπαρξη αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων, συμπεριλαμβανομένης της σκιαγράφησης προφίλ.
  • τους λόγους για αυτό, καθώς και τη σημασία και τις προβλεπόμενες συνέπειες μιας τέτοιας επεξεργασίας για ένα άτομο.
  • ένα (δωρεάν) αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων με τη μορφή που ορίζω (αν η αίτηση υποβάλλεται με ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας και δεν ζητήσω κάτι διαφορετικό, το αντίγραφο θα παρέχεται σε ηλεκτρονική μορφή). Για πρόσθετα αντίγραφα που ζητώ, ο φορέας μπορεί να χρεώσει μια λογική χρέωση, λαμβάνοντας υπόψη τις δαπάνες.
  • διόρθωση ανακριβών προσωπικών δεδομένων.

Έχω το δικαίωμα να ζητήσω ανά πάσα στιγμή από την HS plus d.o.o., ως υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων, περιορισμένη επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όποτε:

  • Αμφισβητώ την ακρίβεια των προσωπικών δεδομένων, για μια περίοδο που επιτρέπει στον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων να επαληθεύσει την ακρίβεια των προσωπικών δεδομένων,
  • η επεξεργασία είναι παράνομη και αντιτίθεμαι στη διαγραφή των προσωπικών δεδομένων και, αντίθετα, ζητώ περιορισμούς στη χρήση τους,
  • ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων δεν χρειάζεται τα δεδομένα πλέον για λόγους επεξεργασίας, αλλά πρέπει να καταβάλουν, να επιβάλουν ή να υπερασπιστούν νομικές απαιτήσεις.
  • διαγραφή όλων των προσωπικών δεδομένων (δικαίωμα στη λήθη), εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο 17 του ΓΚΠΔ, και ιδίως όταν ακυρώνω αυτή τη συγκατάθεση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
  • Η παραγωγή προσωπικών δεδομένων σε δομημένη, γενικά αποδεκτή και αναγνώσιμη από μηχανή μορφή, με το δικαίωμα να διαβιβάζει τις πληροφορίες αυτές σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων, χωρίς να παρεμποδίζεται από τον αρχικό υπεύθυνο.
  • Τερματισμός χρήσης προσωπικών δεδομένων για σκοπούς άμεσου μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της σκιαγράφησης προφίλ.
  • ότι μια απόφαση που βασίζεται αποκλειστικά στην αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεν ισχύει για μένα, συμπεριλαμβανομένης της σκιαγράφησης προφίλ που έχει νομικά αποτελέσματα σε σχέση με εμένα ή που έχει σημαντικό αντίκτυπο σε μένα, εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 22 του ΓΚΠΔ.
  • το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας κατά του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων σε υπεύθυνο πληροφόρησης, αν πιστεύω ότι η επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων παραβιάζει τον ΓΚΠΔ.

Διαδικασία άσκησης δικαιωμάτων

Γνωρίζω ότι μπορώ να απευθύνομαι γραπτώς στον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων για όλες τις παραπάνω απαιτήσεις σχετικά με την άσκηση δικαιωμάτων σε σχέση με προσωπικά δεδομένα, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Γνωρίζω ότι, για τις ανάγκες της αξιόπιστης αναγνώρισης σε περίπτωση άσκησης δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων, ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες από εμένα και μπορεί μόνο να αρνηθεί να ενεργήσει εάν μπορεί να αποδείξει ότι δεν μπορεί να με αναγνωρίσουν με αξιοπιστία.

Σχετικά με τα cookies

Τι είναι τα cookies και γιατί είναι απαραίτητα;

Ένα cookie είναι ένα σύντομο αρχείο κειμένου που ένας ιστότοπος στέλνει στο πρόγραμμα περιήγησής σας όταν το επισκέπτεστε. Με αυτόν τον τρόπο, ο ιστότοπος σάς αναγνωρίζει, θυμάται πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή σας και σας παρέχει μια φιλική και εύχρηστη ηλεκτρονική υπηρεσία. Χρησιμοποιώντας τα cookies, προσαρμόζουμε το περιεχόμενο στον ιστότοπό μας, θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και καταγράφουμε την επίσκεψη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Η περιήγηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι πιο άνετη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη με τα cookies.

Απενεργοποίηση των cookies

Αποφασίζετε να επιτρέψετε την αποθήκευση των cookies στη συσκευή σας. Μπορείτε να ελέγξετε και να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σας.

Για πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις των cookies, επιλέξτε το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε.

  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 7 in 8
  • Safari

Εάν αλλάξετε ή διαγράψετε το αρχείο cookie του προγράμματος περιήγησης, αλλάξετε ή ενημερώσετε το πρόγραμμα περιήγησης ή τη συσκευή σας, ίσως χρειαστεί να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies. Η διαδικασία διαχείρισης και διαγραφής των cookies εξαρτάται από το πρόγραμμα περιήγησης. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να απευθυνθείτε στη βοήθεια του προγράμματος περιήγησης. Επίσης, μπορείτε να εξαιρεθείτε από το Google Analytics στον παρακάτω σύνδεσμο https://marketingplatform.google.com/about/.

Τα cookies που χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο:

ΟΝΟΜΑ COOKIEΣΚΟΠΟΣΙΣΧΥΣΕΤΑΙΡΙΑ
sbΗ απόδοση του plugin για το Facebook2 χρόνιαFacebook
frΗ απόδοση του plugin για το Facebook3 μήνεςFacebook
xsΗ απόδοση του plugin για το Facebook3 μήνεςFacebook
c_userΗ απόδοση του plugin για το Facebook3 μήνεςFacebook
presenceΗ απόδοση του plugin για το FacebookΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςFacebook
plΗ απόδοση του plugin για το Facebook1 μήναςFacebook
wdΗ απόδοση του plugin για το Facebook1 εβδομάδαFacebook
datrΗ απόδοση του plugin για το Facebook3 μήνεςFacebook
m_pixel_ratioΗ απόδοση του plugin για το FacebookΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςFacebook
dprΗ απόδοση του plugin για το Facebook1 εβδομάδαFacebook
actΗ απόδοση του plugin για το FacebookΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςFacebook
_lo_vGhostmonitor λειτουργία plugin3 μήνεςGhost monitor
__cfduidGhostmonitor λειτουργία plugin1 χρόνοςGhost monitor
_lo_uGhostmonitor λειτουργία plugin1 χρόνοςGhost monitor
_gaGhostmonitor λειτουργία plugin1 χρόνοςGhost monitor
__insp_slimGhostmonitor λειτουργία plugin2 μήνεςLivechat inc.
__lc_vvΛειτουργία chat στον ιστότοποΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςLivechat inc.
_gaΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 χρόνιαLivechat inc.
__lc_cstΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 χρόνιαLivechat inc.
__insp_targlptΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 μήνεςLivechat inc.
__insp_targlpuΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 μήνεςLivechat inc.
__insp_nvΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 μήνεςLivechat inc.
__insp_norec_sessΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 μήνεςLivechat inc.
__livechat_chatΛειτουργία chat στον ιστότοπο3 χρόνιαLivechat inc.
__lc_cidΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 χρόνιαLivechat inc.
__insp_widΛειτουργία chat στον ιστότοπο2 μήνεςLivechat inc.
__livechatΛειτουργία chat στον ιστότοπο3 χρόνιαLivechat inc.
__livechat_lastvisitΛειτουργία chat στον ιστότοπο3 χρόνιαLivechat inc.
__utmaStatistika ogledov spletne strani2 χρόνιαGoogle Analytics
__utmzΣτατιστικά στοιχεία επισκεπτών ιστότοπου6 μήνεςGoogle Analytics
__utmcΣτατιστικά στοιχεία επισκεπτών ιστότοπουΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςGoogle Analytics
__utmvΣτατιστικά στοιχεία επισκεπτών ιστότοπουΔιάρκεια περιόδου σύνδεσηςGoogle Analytics
__distilleryΛειτουργία αναπαραγωγής βίντεοvigoshop.grvigoshop.gr
woocommerce_items_in_cartΛειτουργία του ιστότοπου vigoshop.grvigoshop.grvigoshop.gr
__kla_idΛειτουργία του ιστότοπου vigoshop.grvigoshop.grvigoshop.gr
wp_woocommerce_session_Λειτουργία του ιστότοπου vigoshop.grvigoshop.grvigoshop.gr